Onze strategie
De laatste 5 jaar hebben we een zeer forse groei (200%) doorgemaakt en behoren daardoor nu tot grootste bakkerijen van Europa. En met nog meer groei op komst!
Wij zeggen dat het komt door de voor ons zo belangrijke principes welke integraal onderdeel zijn van Van Delft: Gewoon Doen! Elke Dag beter! En Consequente Eenvoud!
Gewoon doen!
Gewoon Doen zit hem in proactief veel initiatieven nemen, in opdrachten afmaken, in doen wat je zegt (betrouwbaarheid), de dingen Bewust en Intensief (passie) doen en de dingen anders doen.
Elke Dag beter!
Elke Dag Beter gaat over continue doelen en uitdagingen zetten, over dat elke dag beter betekent elke dag er aan werken, over beter willen zijn dan gisteren en dan de concurrent en over vooral datgene te doen waar je goed in bent.
Consequente Eenvoud!
Consequente Eenvoud betekent dat we bij iedere actie en beslissing denoodzakelijkheidstest doen. Is het echt noodzakelijk of nodig? Wordt de klant, het product of wij er beter van? Kan het anders? Een hekel hebben aan uitgeven.
Zes zekerheden
Door iedere dag aan deze succes factoren te werken kunnen we de volgende 6 zekerheden bieden aan onze klanten: