Lorem ipsum dolor amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Baker

Follow Us:

Tijdelijk Financieel Administratief Medewerker / Frontoffice Support (32-40 uur)

Vul onderstaand formulier in om te reageren op een vacature

Februari tot augustus 2019

Ter vervanging van zwangerschapsverlof is Van Delft Biscuits op zoek naar een enthousiaste en klantgerichte medewerker. Haal jij voldoening uit een afwisselende en ondersteunende financieel administratieve functie en hou je ervan om resultaatgericht te werken? Sta jij mensen graag telefonisch te woord? Dan is deze functie iets voor jou!

Organisatiebeschrijving
Van Delft Biscuits is marktleider in (gezonde) tussendoortjes, chocolade biscuits en sinterklaasproducten. Zij is een grote speler op de private-labelmarkt, maar produceert ook onder eigen merken zoals: ‘De Pepernotenfabriek’, ‘De Graanschuur’ en ‘Dutch en Dapper’. Van Delft Biscuits exporteert haar producten naar meer dan dertig verschillende landen. Sinds 2014 opent Van Delft Biscuits in de periode september tot en met december circa 35 pop-up Pepernotenwinkels, die voorzien moeten worden van pepernoten met meer dan 50 verschillende smaken.

Wat zijn je verantwoordelijkheden?
Je komt te werken op de afdeling Finance in een hecht en enthousiast team met vijf medewerkers. Je hebt een breed takenpakket.

– Ontvangen en (telefonisch) te woord staan van bezoekers en hen in contact brengen met de gewenste bedrijfsmedewerker.
– Verwerken van geleverde orders tot facturen en verzenden daarvan.
– Aanmaken van creditfacturen en retourleveringen.
– Controleren van de facturen op prijs, hoeveelheid en juiste adressering (fouten corrigeren).
– Verwerken en up to date houden van prijslijsten ter bevordering van de facturatie.
– Verwerken van de betalingen in de debiteuren- en grootboekadministratie.
– Uitvoeren van bedrijfsadministratie zoals facturatie, beheer en diverse voorkomende
administratieve werkzaamheden -, debiteuren-, crediteuren-, contact- en goederen administratie.
– Maandelijks verwerken en controleren van kasstukken in de administratie en het archiveren daarvan.
– Versturen van monsters naar klanten door aanmelding van pakketten bij logistieke dienstverleners.
– Up to date houden van de voorraad kantoorartikelen en uitzoeken/bestellen van kantoorartikelen (n.a.v. specifieke vragen/ wensen.

Wat breng je mee?
Je bent tijdelijk beschikbaar tussen februari en augustus 2019. Je hebt een MBO + werk- en denkniveau en hebt kennis van Excel en Exact ook heb je aantoonbare administratieve ervaring (minimaal twee jaar).Je kunt snel en adequaat data verwerken en hebt een servicegerichte instelling. Je bent woonachtig binnen een reisafstand van 35 kilometer van Harderwijk. Ga jij de uitdaging aan? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar a.nisjnik@vandelftbiscuits.nl t.a.v Armina Nisjnik. Heb je vragen over de vacature, de organisatie of het verloop van de procedure? Neem dan telefonisch contact op met de afdeling HR, 0341-411626.




Upload uw CV